29 Ekim 2015 Perşembe

Deli






            Nefes alamıyorum. Pencereler iflah etmiyor artık. Boğuluyorum duvarların arasında. Duvarlar hareket ediyor gibi geliyor. Korkuyorum. Zihnim bulanıyor. Kafamın içinde beni çıldırtmaya yetecek güçte sesler var.        Gözlerimi yumduğumda ciğerlerim soluklanması geliyor gözlerimin önüne. Uzun yıllar içtiğim sigara, ‘’ Seçim vaadi olarak yol yapacağım! ’’ diyen bir siyasetçi misali katran dökmüş ciğerlerime. Ciğerlerim dayanamayacak gibi. Kendimi kaybediyorum. Benliğimi. Her soluk verişimde bu kayboluş katlandıkça katlanıyor. Ciğerlerim dayanamayacak gibi.

            Sigara içiyorum, yıllardır. Sandalyesine oturduğum masanın üstü kalitesiz sigara izmaritleri ile dolu. Yanmış tütün kokusu bütün odayı sarmış durumda. Nefes alamıyorum. Pencereler iflah etmiyor artık. Dayanamıyorum. Güçlü benliğim giderek zayıflıyor. Benliğim faşizan duygularını kaybediyor. Gün geçtikçe zayıflıyorum. Bedenim ölmeyi arzularken; ruhum dünyaya kazık çakmanın peşinde.

            Sigara içiyorum. Ciğerlerim dayanamayacak gibi. Kelimeler ömrümü kısaltıyor. Konuşamıyorum. Korkuyorum konuşmaktan. Ailemi, geçmişimi, aşık olduğum kadını kimseye anlatamıyorum. Kelimeler ömrümü kısaltıyor. Bedenim konuşacak gibi ama ruhum… Ruhum buna engel oluyor.

            Nefes alamıyorum. Pencereler iflah etmiyor artık. Sigara içiyorum. Ciğerlerim dayanamayacak gibi. Günahlarım, beni affedilmez yapıyor. Büyüdükçe çocukluğumuzu kaybetmiyoruz, saflığımızı kaybediyoruz. Biz büyüdükçe günahkar çocuklar olmaya başlıyoruz. Bunun farkına varıyorum. Ben günahkar bir çocuk olmaya başladım. Ve günah denizimde boğuluyorum. Duvarlar hareket ediyor gibi. Deli değilim. Ben deli değilim. Ben hiç deli olmadım; belki de bu yüzden bu konuda pek emin değilim. Deli değilim. Deliriyorum.

            Yıllardır içiyorum sigara. Dayanamayacak gibi ciğerlerim. Alamıyorum nefes. İflah etmiyor artık pencereler. Boğuluyorum. Hareket ediyor gibi duvarlar. Deli değilim ben. Ömrümü kısaltıyor kelimeler. Günahkar bir çocuğum artık ben. Bedenim konuşacak gibi ama ruhum… Deli değilim. Deliriyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder